ooooo, redan!

Har äntligen fått ordnig på inlogget hit till bloggen, hade ju glömt bort vilken mailadress jag hade.. :/ Men nu är jag tillbaka och kan blogga från mobilen igen så nu kanske jag kan bjuda på lite bilder och skit. :D

Mitt liv rullar väl på i vanlig ordning, varannan vecka mamma med en fullspeckad vardag med två små skitungar och allt som hör det till och varannan vecka en helt vanlig 20 åring om mest äter (skitmat) sover, och festar!
Jag varar detta med en hel del sorg efter att min älskade mormor lämnade oss för lite mer än 3 månader sedan. Sorgen är tung och tar en hel den tid, undrar om vi någonsin läker? kanske lär vi oss bara att hålla tårar inne när det är fel tidpunkt att släppa ut dom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0