Allt är inte som vanligt!

Hej!
Som överskriften lyder, allt är inte som vanligt här, pappa veckan är här och jag saknar mina barn redan, vet inte hur jag ska klara av det här! Jag kommer aldrig bli van känns det som!

Sjuk är jag också, dessutom och mens har jag också, tror jag lider av PMS!
Livet hade kunnat vara bättre kan jag säga!

Har fått någon konstig sjukdom, som vanligt så attackerades jag helt från ingenstans.. Inte ens en förvarning om att jag skulle bli sjuk, så ledsamt!

Iaf så fick jag sjukt ont i kroppen, ni vet så där som man kan må när man har feber, och de hade jag, feber alltså! Huvudet tungt och illamående som
Fan!!!
Ligger i ett bad och slappnar av innan jag ska bädda ner mig till ett avsnitt sex and the city avsnitt, känner hur jag längtar, men det va så skönt här.
Utanför badrummet hör jag tjejerna från klassen stoja och ha kul, jag vill också vara med!
Men jag orkar verkligen inte, får nöja mig med att lyssna till deras garv och panik när dom spelar sällskapsspelet med andra ord!

Tidigare ikväll har vi tittat på Grease, första gången jag ser den i hela mitt liv!
Ja, jag vet vad ni tänker! ;)
Men den va asbra!! :)

Nu börjar vattnet bli kallt så nu flyttat jag mig, täcket, kudden och datorn in till sängen..

ADJÖ!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0