En blogg..

Hejsan! Och välkommen!!

Denna blogg startade jag för att folk ska kunna följa min vardag som tvåbarnsmamma till mina söta små tjejer! Jag är en ung mamma och därför vill jag nu dela med mej och visa att det inte alltid går åt skogen. :) jag har klarat det väldigt bra tillsammans med barnens pappa och det är jag stolt över. :) vi har gjort och gör det bra tillsammans trots att vi inte längre bor eller är tillsammans! Ett riktigt bra team och våra barn hade inte kunnat ha det bättre. <3

För övrigt så studerar jag på gymnasiet till stylist och här på bloggen kommer jag även dela med mej av arbeten som håruppsättningar och sminkningar, kanske lite nagelfix också! :)

Så välkommen hit och följ min vardag som ung mamma och blivande stylist. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0