frisk?

Ja, jag somnade efter ett avsnitt sex and the city runt 23.00 igår och när jag vaknade idag så va huvudet tungt och magen gjorde ont som fan! trist tänkte jag, gick upp och ta mig på soffan och kollade med sex and the city, kände då att de va ju hungirg jag var!
tog och gjorde fruktsallad, det gjorde susen. En lång dusch var pricken över i:et!
Jag är som en ny människa, nu ska jag ta på mig kläder och en ansikte sen så, ska jag träffa finaste anna för en fläskdag, får se vad kvällen bjuder på då, det visar sig!
Måste tillägga att helt frisk är jag nog inte än, lyssnar på darins album the anthem och får sjukt mycket bra feelings.
Detta är minnen de!! <3 och han är ju fan bra än! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0