Halloj!

Idag kommer mina älsklingar hem, har träffat dom nästan varje dag men ändå saknar jag dom så jag spricker!
Känner mej nästan pirrig inför att få ha dom hemma igen. Haha! Dom har varit hos sin pappa en vecka men ändå! Haha ;)

Har gått lite knasigt med skolan, ska skärpa mej med det nu. Har varit mycket känslor nu på sistone, Wilma som varit på sjukhus pga en blodsjukdom. Och sen allt det här med separationen och det som hör den till. Men det känns som det börjar lätta nu, livet blir bättre! :)

har gjort två nya tatueringar också, ska lägga upp en bild. :)

Nu ska jag förbereda för att mina små troll kommer hem, sen ska jag iväg på poledance ikväll. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0