Livet har sina goda stunder!

Hejsan mina läsare!

Mamma veckan är här! :D
Barnen sov hos min mamma igår, men idag är dom hemma och sover nu sött i sina sängar, bäddade rent i deras sängar och gjorde en stor rengöring av båda två, tvätta hela kroppen och håret, sen fick dom håret borstat, njöt lika mycket jag som dom när dom fick krypa ner i sina rena sängar i sitt svala rum, man vet ju själv hur skönt det är! :) och gud så nöjda dom var när jag gick ut och de tog inte lång stund innan dom sov! :P

Så jag hoppade in i duschen och nu sitter jag nerbäddad i soffan men täcke och kudde, pepsi Max, popcorn och choklad ligger på bordet och snart drar amerikan idol igång, ja, som sagt!
Livet har sina goda stunder! ;)

En bild från när vi va påväg till dansen idag, min stora flicka! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0