Nerver!

Dom två senaste dagarna har varit tunga, mycket nerver som spökar och jag känner mej upp och ner samtidigt!

Har haft en mysig dag med barnen idag, vi var ut till Alex, Madde och Nova i hedesunda. Mormor och morfar va där när vi kom också så hann träffa dom en sväng också, det va underbart!

Kom hem senare än vanligt, så barnen hamnade i säng en Tim senare än vanligt, men det är okej vissa dagar! :)

Så fort mina små tjejer hade slagit ihop sina fina små blå så satte jag fart med städningen, plockade och dammsög, torkade bort och hyllor, laddade alla ljuslyktor med nya ljus och började precis känna att jag kom i sinnesro..
Nej! För vad händer då?!

OTHILIA SPYR, som en gris!!!
Jag hatar det här, jag klarar inte av det!
Jag ringde till barnens pappa som fick lov att komma hit, det var kaos!!
Hon sover igen nu och jag känner mej lugnare eftersom deras pappa är här.
Hoppas nu för allt i världen att det bara var något annat än mag..... Usch!!!! Handspriten står framme och åker då inte undan dom närmsta 48 timmarna.

Förövrigt så har jag äntligen landat i soffan och chillar! ;) är hungrig som
Få men tänker inte äta!! :0
Överväger starkt att slå på ett avsnitt sex and the city, i väntan på fler kräkor! :S hjälp!!
Den här spy fobin dödar mej snart, måste ta upp detta igen med min psykolog!! Fan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0