statistik

Blev så himla glad idag när jag såg på statistiken att besökar antalet gått från 0-65 på EN dag!! :O
Så himla kul..:D
Idag så är det alla hjärtans dag, för mig innebär det att man ska spendera mer tid med sina när och kära, och behöver inte bli skit bara för att man inte har någon pojkvän, fast nog tyckte jag att det var lite jobbigt att läsa om allas mysiga påhitt med sina partners på facebook, känns mycket märkligt att inte ha någon pojkvän vid min sida en dag som denna är liksom van vid det!
Men jag överlever, för det måste jag. :)
Men åter till hur min alla hjärtans dag har varit då, SKIT!
allt som kan gå fel, gick fel!
jag då, så himla pinsam, bröt ihop och började grina på smink lektionen idag, för att det inte gick nå bra!
JA, jag skäms.. skittöntig!
Men det har varit mycket nu på slutet, sjukdomar i familjen, allvarliga som blir värre och sen det vanliga med influensor och kräkis som hör vintern till.
Göra slut, flytta isär och hela den biten, skitdåligt med pengar och räkningar som måste delas upp, mycket frånvaro i skolan och dåligt med tid till mat och sömn och mitt i allt en katt som föder vilken dag som helst, det resulterar i små sammanbrott ibland, lite tillåtet ändå nu när jag tänker efter!
Men som tur va så hade jag även en tid med min psykolog inbokad idag och det behövdes, kroppen och huvudet kändes 10 kg lättare när jag gick därifrån. :)
Kom hem till ett hem med en ledsen Wilma och en glad Othilia, vet inte vad det va som var fel med Wilma men hon va sur och ledsen hela eftermiddagen och kvällen, men innan sängdags så vart hon lite gladare så de va skönt att hon somnade lugnt, att få mysa ner och sjunga med barnen, nåt vi börjar göra ofta vid läggning nu på slutet, är det absolut bästa som finns! Den absolut bästa stunden på hela dagen. :D <3
Nu har jag nattat barn, städat undan här hemma, handlat frukt och glass och gjort en god fruktsallad och ätit den, nu tänker jag inom kort göra kväller.
Det blir ingen bild på min sminkning från idag för jag grinade istället för att knäppa kort denna gång, de säger väl allt om resultatet?! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0