Tillbaka till 80-talet!

Hejsan mina kära!

Idag har vi spelat in en kortfilm i skolan, om mode nu och då, idag stod 80-talet på tur! :)
Hela klassen va utklädda till olika karaktärer plockat från -80 så jäkla kul!
Jag var glamrockare, fasen va cool jag kände mig! ;) haha!!
Ska se om appen blogg.se låter mig ladda upp en bild? :P

image description

Eftersom vi spelade in filmen efter skolan och det skulle bli sent så hjälpte min mamma mej med barnen, eftersom det är min vecka. Mamma hämtade dom på dagis och sedan hade dom åkt pulka och gjort pannkakor! Dom hade haft mysigt, men kaos berättade mamma. Hihi!! Alltid lika kul när någon som inte är van blir inkastad i min kaos artade vardag. :)

Nöjda och glada barn landade i sina sängar, något senare än vanligt men lite måste man ju hinna träffas också.. Så dom fick busa lite extra innan sängen idag.

Mina fina flickor!! Imorgon är det pappa vecka, känns tomt och som att jag aldrig kommer vänja mig. :( får se till att vara ordentligt sysselsatt.

Nu ska jag fortsätta med det jag gör, slöa på soffan med min kära Anna!
Emelie och Hannah ska roa sig med att sätta löshår på Hannah, Myskväll!!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0