torsdag.

hejsan!
idag är det torsdag vilket betyder mamma-vecka på ingång! :D
ska bli underbart att få hem mina budtroll!!
Har haft en minst sagt tuff vecka utan dom, tror faktiskt att jag har haft den värsta veckan i mitt liv hitills!
usch, fruktansvärt.. en massa känslor med alldelles för lite mat och sömn. :/
Men idag ska jag städa upp här, göra de mysigt och fint. Tänkte bädda rent åt barnen också!
Sen ikväll ska jag dusch och äntligen reda ut mitt toviga hår,
funderar på att pysa till dollar och inhandla hårfärg, och kanske någon skön ansiktsmask eller liknande.
Sådans hemmalyx i skaplig tid på kvällen och sedan mysa upp i soffan till något bra program för att sedan somna i tid och sova skönt i en renbäddad säng. Herregud, varför inte lite oftare?!
Så får det bli, behöver även inhandla lite mat till veckan.
Hade gått ner 5 kilo föresten! :D alltid något posetivt i allt de negativa!
Dock på helt fel sätt, man måste ju äta, så gentligen så ska jag inte vara glad, men kan inte låta bli.
Nej, nu ska jag vänta på att få åka iväg och handla sen så bli de full rulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0