tunga tuffa tider, för en del!

Hejsan!

Längesen de blev av ett inlägg nu, men de har sina anledningar.

Ska iväg för lunch på heartbreak snart,
synd bara att jag har en period då jag äter minimalt, sedan i söndags har jag knappt ätit något alls. :/ måste bryta cirkeln, kan inte ha de så när mina små tjejer kommer hem, man blir ju så trött!

Har haft några dagar nu men dålig närvaro i skolan, efter idag är de annorlunda med de!
Jag ska sköta allt de där nu, som den ansvarsfulla Jenny jag kan vara.

Jag hade mitt första gruppsamtal i dbt idag också, som jag missade!! Så jävla arg och besviken på mig själv! Fan också!!

Okej, kom precis på de och nu förstördes min dag! Jävla piss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0