Underbart!

Har just kommit upp ur ett bad, gjort både hår mask och ansikts mask.
Filade fötter och peelade hela kroppen! När jag har torkat mig så smörjde jag in hela kroppen med en lotion som luktar hur gott som helst, så nu sitter jag här i soffan och äter en pingvin stång och tänder på mig själv! ;) haha.. Skämt åt sido!

Imorgon är det skola som gäller, blir att stanna kvar efter skolan och ta igen de jag missade i hår denna vecka, rulla på spolar, kommer upp en bild på de sen tänkte jag! ;)

Sen är se hem och ta emot barnen och käka nåt sen är de poledance som
Gäller, köra hårt!

Sen ska jag äntligen få landa i soffan och invänta lördagen som
Innebär dans med Wilma :) och sedan en sväng till Ikea och köpis.. :)

Men nu ska jag fortsätta mysa här och invänta big brother, undra varför de är så kul att se andra människor göra sig andra till åtlöje?! Haha!

Lägger in en bild på mig och min moster. Så härlig sommar bild från grösö, mitt favvo ställe! Bilden är från -94.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0