You're on My heart just like a tattoo!

Hej!
Idag har vi haft en supertrevlig och helt underbar dag, det är första dagen på fruktansvärt längre utan någon som helst trotts! Jag är helt chokAd!

Vi tog bussen till stan efter att vi käkat mys frukost och gjort oss i ordning, strax efter 12.
Där mötte vi upp Anna och Karin och alla kidzen, vi hade 5 barn tillsammans! ;)

Vi tog hela barnaskaran med oss till bourlognersskogen, där stannade vi först i lekplatsen sen drog vi vidare till vinterfestivalen, riktigt mysigt!

Vi åkte häst och vagn, va in i isprincessans tält och värmde oss vis elden och vi dansade och tittade på dansuppvisning!

Som tre isbitar ramlade vi innanför dörren här hemma, maaaat! Gud så hungriga vi va, korv och pommes va godare än vanligt idag, då fattar ni! ;)

Efter maten så badade vi alla tre, så himla härligt, så nu är vi ordentligt upptinade.

Barnen ligger i sina sängar och snackar och sjunger nu, och jag på soffan.
Skulle ha haft nagelkund idag men fick avboka av olika anledningar!
Så nu är det som de är, här ska jag ligga och ta igen mig!

Imorgon är en ny dag, då är det dagis för barnen och skola för mig, trots lov!
Jag ska ta igen missad tid hade jag tänkt! (Y)

Men nu ska jag fortsätta kolla tv och njuta av kvällen!

Här kommer en bild på oss när vi åkte häst och vagn, de är jag och mina små flickor och min bästa Annas wincent i mitt knä! Älskade ungar!


Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken fin blogg du har Jenny!! Superfin design o det är så roligt att läsa om ditt liv o om barnen, speciellt när man bor så långt bort o man inte träffas så ofta. Kram från Sara

2012-02-27 @ 09:09:08
Postat av: lillemor

Vad kul att du var till Boulognerskogen med barnen, jag läste om det i tidningen idag. Härligt kort också! Kram mormor.

2012-02-27 @ 22:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0