Aftonbladet "härligt hemma"

Idag är vi med! Reportaget är publicerat och det va bra, ännu en gång man kan pusta ut, man vet ju aldrig hur dom lyckas vända på saker och ting. ;) nu är det 7 gången jag är med i tidningen men första gången i en riksteckande. :)

Jag blev till och med lite rörd av vad jag själv hade sagt, det var en tagande artikel. Synd bara att dom inte tog med min blogg! :0

Nu är det dags att börja leta kläder, borsta hår och tänder innan dansen kallar.

Slängen in en bild ifrån reportaget!


Kommentarer
Postat av: lillemor

Jättefin artikel och vilka fina bilder! Ni är ju underbara allihopa! KRAM

2012-03-10 @ 22:16:07
Postat av: Abdelkader

Tagande, haha! Inte gripande då? ;)

2012-03-11 @ 01:04:26
URL: http://www.fredrikohlson.se
Postat av: cissi

I love u all <3

2012-03-11 @ 16:16:36
Postat av: janet wall

Ja, vilken bra artikel o fina bilder! Du kan vara stolt, Jenny!

Kram

Janet

2012-03-11 @ 19:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0