Åker in akut!

Jaha, kl är halv fem på morgonen och jag kom nyss hem efter en natt på akuten med en utav mina bästa vänner. Hon ringde och hade jätteont i magen och behövde åka in såklart så ställer jag upp! <3

Ingen smärtlindring tog något vidare bra så tillslut så vart hon inlagd för vidare undersökningar imorgon, så när hon rullades iväg till avdelningen så begav jag mig hemåt, usch va ont det gjorde att lämna henne kvar där själv. Helst hade jag velat vara där med henne men man får ju inte det. :(
Blir hon kvar hela dagen i morgon ska jag åka upp och hålla henne sällskap.
Hon va så tapper idag, så himla stark!

Så när jag hoppar in i bilen och sätter kurs hemåt så håller jag på att få soppa torsk också! Inget tillfälle att få soppa torsk är väl bra men detta kl 4 på morgonen inte en käft ute kunde ju varit det absolut sämsta! Men som tur va så passerade jag precis en bensinmack när bilen började rycka så jag frikopplade och rullade in på macken och precis när jag kommer med bilen mot pumpen så dör den, jag fick hoppa mig fram på dragläge så jag hamnade hyfsat, slängde i en skvätt och nu är jag hemma igen, tur i oturen!!

Nu ska jag ta att hämta in tvätten som blev kvar i tvättis när jag släppte precis allt jag hade för händerna och kastade mig i bilen.

En kaosnatt som blir utan sömn, men det är det absolut värt om man får äran att ställa upp för sina vänner!
Jag mår bra utav att finnas där för andra människor. <3

God morgon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0