Wilma börjar bli riktigt Stor!

Idag vaknade jag på ett ovanligt vis, jag känner hur någon är i sängen, men tror att det är i min dröm, ni vet när man är sådär halv vaken. Jag ligger så ett bra tag, till det kommer en liten hand och klappar på min axel så jag vaknar till ordentligt, jag yrvaken som tusan kopplar efter en stund att de är wilma som ligger där. Hur kom hon dit?!

Hon viskar till mig att hon har klättrat ur sin säng, och nu vill hon sova med mig.
Jag tittar på kl som står på 05.30, så jag sätter på en film på min dator som vi tittar på tillsammans så kl ska bli lite mer. Jag är, hör och häpnas, helt utvilad!! Har inte somnat om en gång sedan kl 05.30.

Halv sju då fick Wilma nog utav filmen så då velade hon bygga pärlplatta och det fick hon så nu sitter hon här bredvid mig och petar dit pärlorna på plats och pratar om allt och ingenting. <3

Snart är det dags att börja med frukosten så vi inte hungrar ihjäl och kl 11 är det dans för wilmis!
Emelie ska vara snäll att vara barnvakt åt othilia medans vi är på dansen. (Y)

Ja, othilia snarkar än hon men hon vaknar nog strax!

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0